2013. augusztus 5., hétfő

Az oldal lényege...:)

A divat jó dolog de trendi divat drága. Emberek képesek százezer forintokat költeni ruhákra ,táskákra cipőkre,kiegészítőkre. Akinek viszont viszont nincs kerete arra,hogy megvegye a legújabb Chanel kollekciót,nos ezeknek az embereknek írodik ez a blog . Nekem például van egy érzésem ha látok egy ruhát ,hogy nekem ez túl drága. Ez nem azt mondja ,hogy fukar vagyok,ez csupán a józan ész. Bár bevallom én is szívesen villognék a márkás cuccokkal és vonulnék úgy az utcán mint egy modell.  Kicsit elkaladoztam úgyhogy bele vágok a közepébe  . Mi ennek az oldalnak a lényege? A legújabb divatok átgondolva egyszerűsítve. Divattippek , sminktippek ,hírek a legújabb akciókról. 
Készen álltok a divatra? Mert én igen gyere és megmutatom! 


Köszike! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése