2014. november 14., péntek

Hogyan sminkeljük magunkat kipihentnek?

Sziasztok!

Este nagyon sokáig ébren voltam,reggel mikor felkeltem és benéztem a tükörbe majdnem elájultam, olyan táskáim voltak.

SOS gyors segítség kellett. Ebben a pár pontban összeszedtem azokat az információkat amik nekem segítettek jobban kinézni.

1. Aludjunk minél többet. Persze néha ez lehetetlen, de törekedjünk próbáljunk meeeg. :)
 Ugye, hogy álmosak lettetek?

2. Öltözködjünk színesen!

Ha belegondolunk még logikus is, hiszen a sötét színektől hogyan lennénk frissebbek?!
Bár azért így is vannak színek amiket jobb kerülni pl.: sárgás-fehér ettől sápadnak tűnhetünk.
Milyen outfitteket ajánlok:
Colourful Animal Print Skirt with Classic White Shirtstocklholm White Denim For Summer: 12 Sleek Pieces To Buy and Wear NowEveryday
Everyday           











3. Smink

A kulcs. Erről nem szeretnék sokat fecsegni itt egy videó nézzétek meg.


4. Gyors reggeli torna. Ezalatt nem azt értem, hogy kondi meg futó pad. Hanem miután kiszálltunk az ágyból gimnasztikázzunk egy kicsit ez felpezsdíti a vér keringést és könnyebben megy a nap.



5. Zöld tea

 Ne kávét ne. Inkább természetesebb jótékonyabb hatású zöld tea.



Köszönöm, hogy elolvastátok!

Jó ébredést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése